22 nov 2014

En de winnaar is....

Wauw! Wat geweldig om zoveel reacties te krijgen op de winactie.
Superleuk om te lezen dat zoveel mensen bezig zijn met suikervrij bakken. En om zoveel enthousiaste verhalen over mijn kookboek te lezen! Ik zou iedereen wel een bakpakket willen toesturen :)

Maar ik heb er jammer genoeg maar een weg te geven. En de winnaar van dit fijne bakpakket is....


Bibi Rumping!! Gefeliciteerd!

Bibi, laat je je e-mailadres onder dit bericht achter in een comment? Dan neem ik contact met je op!
Heel veel plezier met het pakket!!

En voor iedereen die achter het net heeft gevist: Er komt binnenkort weer een andere winactie op mijn facebookpagina 'Zoet zonder suiker'! Op naar een wereld vol gezonde en lekkere taartjes! :)

Benieuwd naar mijn kookboek Goed zoet! Bakken zonder suiker? Klik hier!


1 opmerking:

  1. Wauw!! Ik ben super blij!!!!!

    Superduper leuk!! Wat ga ik hier van genieten :)

    mijn emailadres is bibi_rumping@hotmail.com

    Ik zie je berichtje heel graag tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je reactie hier achter...